–Hier verzamelen we de veelgestelde vragen over de app en bieden we ook de daarbij horende oplossingen aan (als we die hebben). Als je grote problemen hebt, probeer dan eerst de app even te verwijderen en opnieuw te installeren 😉


Bij het invullen van mijn KNLTB-nummer krijg ik de melding “nummer niet bekend”. Het nummer dat ik invoer klopt wel, wat gaat hier mis?

Controleer eerst even of je wel het bondsnummer hebt geselecteerd en niet lidnummer (wij werken niet met lidnummers).

bondsnummer_illustratie

Als dit niet werkt, vraag dan de ledenadministratie je een nieuw wachtwoord toe te sturen, dan kan je met dat wachtwoord wel inloggen. Dit kan via ledenadministratie@starkenborgh.nl


Van wanneer tot wanneer loopt de week in app?

In de app begint de week op maandag en eindigt deze op zondag.


Mag ik ook spelen met een introducee?

Ja, je kunt via de app of op het afhangbord weer introducees invoeren. Het bedrag van 5 euro wordt bij de hoofdboeker in rekening gebracht.


Kan ik meerdere blokken achter elkaar afhangen?

Nee, op dit moment is het niet mogelijk meerder reserveringen achter elkaar te maken. We willen iedereen graag de gelegenheid bieden om een baan te reserveren. Uiteraard mag je doorspelen wanneer er geen boeking is na jullie reservering.


Ik wil graag voor mijn kind afhangen, hoe doe ik dat?

Hiervoor moet je eerst een account aanmaken voor je kind, dit doe je door in de app uit te loggen op je eigen account. Hierna klik je weer op inloggen en kies je voor “nieuw wachtwoord aanmaken”, vul het bondsnummer van je kind in en kies nieuw wachtwoord aanmaken. Je ontvangt hierna een mail met het wachtwoord om in te loggen.

Het is dus helaas niet mogelijk om twee accounts tegelijk in gebruik te hebben in de app.


Is er een maximum aantal reserveringen per week?

Ja op dit moment kun je van ma-do tussen 17:00 en 22:00 maximaal 2x per week een reservering maken. Dit is om iedereen een kans te geven om doordeweeks te spelen.